СЪБУДИ ВСИЧКИТЕ СИ СЕТИВА
ДИЗАЙН И ТЕХНОЛОГИИ
Honda Civic Type R е част от изцяло новото поколение Civic – най-продаваният модел в историята на Honda. Колата е конструирана така, че да доставя най-емоционалното шофиране в сегмента на „горещите хечбек автомобили“, както на пътя, така и на пистата.
Той доразвива спортната динамика на новото поколение на хечбека Civic. Продажбите и производството му започват поетапно от лятото на 2017 г. Подобно на десетата генерация на Civic и той ще бъде глобален модел и ще излиза за всички пазари, вкл. и за Япония и за САЩ, от завода на Honda в Суиндън, Великобритания.
УСЪВЪРШЕНСТВАНИЯТ ДВИГАТЕЛ
2,0-литровият VTEC TURBO е съчетан с плавна и прецизна 6-степенна механична трансмисия. Безкомпромисният спортист е с по-стегнато шаси и преработено окачване. Очаква се управлението му да е още по-спортно и директно. Новият Type R е по-лек и с по-твърда структура на каросерия от десетото поколение на хечбека. Спрямо предшественика си е с 38% подобрена устойчивост срещу усукване. Шофьорите вече ще се радват на три режима на управление – Comfort, Sport и +R за изживявания на пистата. Двигателят на новия Civic Type R дава 320 к.с. и 400 Нм въртящ момент.
ПОДОБРЕНО ШАСИ
Рюичи Киджима е водещ инженер по шасито за Honda Civic Type R. Той обяснява къде изцяло новия модел показва най-значителните подобрения на Нюрбургринг, в сравнение с колата от предишното поколение: „Скоростта в завоите, постигната в новия тип R, е по-висока, тъй като колата има по-широка следа и гуми, по-дълго междуосие, ново многоточково задно окачване и оптимизирана аеродинамика, която подобрява стабилността. Например пилотите обикновено влизат в завоя Мецгесфелд с около 150 км/ч. Дори в този завой нашата скорост е с около 10 км/ч. по-висока, благодарение на отличната стабилност на новия Type R. Така че, с подобрената ефективност при завиване, можем да увеличим скоростта по време на обиколката, като помагаме на новия Type R да постигне много по-добро време. "