ДИЗАЙН И ТЕХНОЛОГИИ
Многообичаният и CBR600RR се завръща след шестгодишно отсъствие от европейската гама на Honda. Той съживява суперспортната категория в средния клас.
Зареден с авангардна електроника и аеродинамика, вдъхновени от MotoGP, новият CBR600RR е с четирицилиндров мотор. Двигателят е значително модернизиран спрямо този от предишното поколение на модела. Така той осигурява максимална мощност от 89 кВт при 14 250 об./мин и 63 Нм въртящ момент при 11 500 об/мин.
Шасито е с алуминиева рамка с двоен лонжерон с алуминиево люлеещо се рамо, 41-милиметрови предни вилки Showa Big Piston USD, заден амортисьор Unit Pro-Link Showa и обтекатели с крилца, получени от MotoGP.
Новият електронен пакет на CBR600RR е с 6-осен инерционен измервателен уред (IMU), какъвто има и в CBR1000RR-R Fireblade. Той включва управление на газта чрез проводник, 5 режима на каране, ABS при завиване, 9-степенна система Honda Selectable Torque Control (HSTC), контрол на повдигането на предното колело, управление на повдигането на задното и сигнали за аварийно спиране. Електронният амортисьор на кормилното управление на Honda, приплъзващият съединител и бързият превключвател на предавките също са част от стандартното оборудване.
За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно превозно категория А*.
* Закон за движение по пътищата
Чл. 151 т.4. двадесет и четири години – за управление на моторно превозно средство от категория А, или:
а) двадесет години – ако водачът притежава свидетелство за управление на мотоциклет от категория А2 от
не по-малко от две години;