CRF 450L

ПРЕДСТАВЯНЕ НА МОДЕЛА

CRF450L

ДИЗАЙН И ТЕХНОЛОГИИ

От януари 2019 започва производството на  CRF450L: дългоочакван модел, създаден да допълни On/Off гамата на Honda. Разработен на базата на CRF450R, този многоцелеви мотоциклет с лекота преодолява тежките оф-роуд терени, но подлежи на регистрация. Достатъчно удобен за движение в натоварения градски трафик, по романтичните планински пътища, стабилен и комфортен и на магистрала.  

 

Добре познатите dual-purpose мотоциклети трябва да отговарят на много условия: за безпроблемната off-road експлоатация трябва да бъдат леки, с висококачествено окачване,  лесно управление, изключително здрави и надеждни. Двигателят трябва да е мощен, с висок въртящ момент в целия работен диапазон, а сцеплението: перфектно, независимо от терена. За безпроблемното движение в градския трафик мотоциклетът трябва да е компактен и маневрен, с добро ускорение и плавно управление, да пали лесно, и да е с удължени междусервизни интервали. 

Разбира се, CRF450L разполага и с фар, с подсвет на регистрационната табела, стоп-светлини и мигачи: LED, гарантиращи с над 30% по-добра осветеност от всички преки и непреки конкуренти! Иновативният и удобен дисплей предоставя цялата необходима информация.

Инженерите от развойния отдел на Honda са успели да създадат съвършения  многоцелеви мотоциклет: перфектната състезателна машина, разработена на базата на безупречния CRF450R, но и адаптирана за пътната мрежа – но без това да се отрази на параметрите на модела.

За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно превозно средство категория А*.

* Закон за движение по пътищата
Чл. 151 т.4. двадесет и четири години - за управление на моторно превозно средство от категория А, или:
а) двадесет години - ако водачът притежава свидетелство за управление на мотоциклет от категория А2 от
не по-малко от две години;

Основната идея на проекта е възможността за използване на мотоциклета в изключително широк диапазон: от магистралата през града до калните планински пътеки и каменните сипеи. CRF450L покрива всички изисквания на EURO4. Това си е  

един наистина CRF450R, но малко по-тих, с абсолютно нов газоизпускателен тракт, с ламбда сензори. Степента на сгъстяване е леко намалена, а масата на коляновия вал увеличена за постигане на по-висока стабилност.  Скоростната кутия е 6-степенна за постигане на по-плавно управление.

 

Спойлерите са свалени директно от CRF450R,  има LED светлини и увеличен горивен резервоар от титан.

 

Основни характеристики:

 

  • Въпреки че е разработен изцяло на базата на CRF450R, първият по-сериозен сервизен интервал е на 32 000 км.
  • EURO4, с електрически стартер
  • По-тежкият колянов вал осигурява по-голяма устойчивост и по-добро  сцепление на задната гума, което води до по-голяма сигурност при управлението в тежки пътни условия
  • 6-степенна скоростна кутия

 

Масата на коляновия вал е увеличена, което води до 13% повече инерционност, подобрен въртящ момент, и по-лесно управление. Иновациите са в ревизираното управление на клапаните, плавното управление на мощността и въртящия момент, 6-степенната скоростна кутия, и допълнителните капаци на двигателите за постигане на по-ниски нива на шума.

Подобреният стартер-генератор ACG осигурява необходимото захранване LED светлините, и зареждането на акумулаторната батерия дори и при продължителна работа на двигателя на ниски обороти.

 Диаметърът и хода на буталото са същите като на CRF450R: 96 мм x 62.1 мм, но буталните пръстени вече не са 2, а 3, което удължава живота на двигателя. Степента на сгъстяване е 12.0:1 (при 13.5:1 за CRF450R). Преработената кутия на въздушния филтър осигурява достатъчно въздух за PGM-FI двигателя, а ламбда сензорите и преработеният ауспух минимизират количествата вредни отработени газове 

Четириклапановият Unicam двигател е със 7,7-милиметрови смукателни, и 6,7-милиметрови изпускателни клапани. Диаметърът на клапата е 38 мм. Ъгълът на смукателните клапани е 9°, а на изпускателните: 10.5°.

 

Съединителят е със с 7 фрикционни диска, максималната мощност на двигателя - 18,4 кВт, а максимумът на въртящия момент - 32 Нм. 

  

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ

Технически характеристики: 

Двигател: Едноцилиндров, четиритактов, четириклапанов, uni-cam

Работен обем: 449 cc

Диаметър и ход на буталото:  96.0 мм x 62.1 мм

Степен на сгъстяване:  12.0:1

Горивна система: PGM-FI програмируем горивен инжекцион

Резервоар гориво: 7.6 литра

Съединител: Мокър, многодисков

Крайна предавка: Верига

Габарити (L´W´H): 2280 мм x 825 мм x 1260 мм

Междуосие: 1500 мм

Кастър ъгъл: 28.5°

Ход: 122 мм

Височина на седалката: 940 мм

Клиърънс: 315 мм

Тегло: 130.8 кг

Окачване: 

Предно: 49 мм Showa стоманена USD вилка

Задно: Showa единична,  Honda Pro-Link

Спирачна система: 

Предна: дискова

Задна: дискова

 

Гуми: 

Предна джанта: Алуминиева, със спици

Задна джанта: Алуминиева, със спици

Предна гума : 80/100-21

Задна гума: 120/80-18

 

Рама: 

Алуминиева, двойнотръбна

Електрическа система: 

Запалване: Цифрово CDI

Стартер: Електрически

CRF 450L
от 20999.00 лв.
Цена с ДДС
гаранция: 
2 години

Брошура