CRF1000L Africa Twin Adventure Sports

ПРЕДСТАВЯНЕ НА МОДЕЛА

CRF1000L Africa Twin Adventure Sports 2018

За 2018 Honda е подготвила една нова Africa Twin Adventure Sports, създадена за още по-екстремни преживявания. Africa Twin Adventure Sports е по-висок от предшественика си, с по-широка, удобна седалка, и с по-изправена позиция на водача. Спойлерите и ветроупорното стъкло осигуряват по-добра защита на водача, а по-големия и усилен протектор на картера, както и ролбарите пазят мотоциклета. Новият резервоар поема 5.4l гориво в повече,с което увеличава автономността до 500km. Ръкохватките с подгрев, изводът за зареждане 12V и др. дребни екстри създават комфорт и удобство. Мотоциклетът е с нова, оптимизирана кутия на въздушния филтър, с олекотения балансиращ вал, системата за подаване на газ Throttle By Wire (TBW) с три режима, и с контрола на сцеплението Honda Selectable Torque Control (HSTC). Уникалната автоматична скоростна кутия с двоен съединител DCT (Dual Clutch Transmission) дава възможност и за механична смяна на предавките. Освен познатия механичен, директен автоматичен, и три спортни автоматични режима има възможност и за по-добър контрол на офроуд приключенията с G бутона. При неговото натискане независимо от режима, в който сте вие получавате контрол над съединителя и възможност за по „директно” управление.

Задните мигачи са с функция „Emergency Stop Signal”. При скорост от над 53km/h, и натискане на някоя от спирачките, и намаляване с над 6.0m/s2 се включват аварийните светлини, с което предупреждаваме другите участници в движението. При мокро време и задействане на ABS времето за реакция се скъсява, и реагира при намаляване с 2.5m/s2. Изключват се автоматично: вместо с обикновен таймер сравнявайки скоростите на предното и на задното колело, и изчисляват кога да дезактивира системата.

Докато Africa Twin 2017 предлагаше 3 режима на HSTC, плюс OFF, 2018 е със 7 режима – от режим 1 за агресивна офроуд експлоатация с максимално сцепление до режим 7 за мокри и хлъзгави гладки настилки. Има възможност и за пълното изключване на HSTC.

Africa Twin Adventure Sports

 

CRF 1000L Africa  Twin Adventure Sports 2018

 

Двигателят работи в три основни режима: 

TOUR/Туристически: максимална мощност(1), средна моторна спирачка (2), и висок HSTC (6).

URBAN/Градско: средна мощност (2) и моторна спирачка (2), и висок HSTC (6).

GRAVEL/Оф-роуд: ниска мощност и моторна спирачка(3), и висок HSTC (6).

USER: дава възможност на водача на персонализира, както и да променя по всяко време настройките, за да получи перфектния за него мотоциклет

Новата DCT за Africa Twin е разработена специално за работа в по-тежките условия на оф-роуда. Благодарение на G-превключвателя на таблото може да променяте сцеплението на задната гума, и да осъществявате по-голям контрол благодарение на възможността за промяната на приплъзвато на съединителя при смяната на предавките. Превключването на скоростите отчита и промяната на наклона (степен на стръмност при изкачване/слизане) за оптимален контрол

 

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ

Технически характеристики: 

Двигател: 4-тактов, течно охлаждане, 8 клапана, двуцилиндров, паралелен

Работен обем: 998cc

Диаметър & ход на буталото: 92.0mm x 75.1mm

Мощност: 70kW @ 7500rpm

Въртящ момент: 99Nm @ 6000rpm

Резервоар за гориво: 24.2l

Разход на гориво: (според предписанията на WMTC) MT: 21.7 km/l (WMTC), DCT: 21.8 km/l (WMTC)

Трансмисия: Съединител MT: Многодисков, приплъзващ, в маслена баня, с пружина

Опция: DCT

Скоростна кутия: Постоянно зацепена  6-степенна MT / 6-степенна DCT с on и off-road режими

Крайна предавка: O-ring запечатана верига

Вредни емисии CO2109g/km

Окачване: 

Окачване (предно): Обърната вилка Showa 45mm с хидравличен пълнител с регулируемо налягане на твърдост и рибаунд, 252mm ход, 224mm аксиален ход

Окачване (задно): Моноблок алуминиева ключица Pro-Link с газов амортисьор, двойно хидравлично регулиране на налягането и на рибаунда, 240mm ход на задното колело

Спирачна система: 

Предна: 310mm с двоен хидравличен вълнообразен диск с алуминиева главина и радиално разположен 4-бутален спирачен апарат

Задна: 256mm хидравличен вълнообразен диск с 1-бутален спирачен апарат. DCT версията е с паркинг спирачка с плъзгащ се 1-бутален апарат 

Гуми: 

Предна капла: Алуминиева, със спици 21 M/C x MT 2.15

Задна капла: Алуминиева, със спици 18M/C x MT4.00

Предна гума: 90/90-21, с вътрешна гума

Задна гума: 150/70-R18, с вътрешна гума

Рама: 

Стоманена рамка с двойно рамо и високоякостна задна подрамка S

Габарити (L x W x H): 2340mm x 930mm x 1570mm

Междуосие: 1580mm

Височина на седалката (Стандартна/ Ниска позиция): 900mm / 920mm

Клиренс: 270mm

Суха маса: 243kg (MT), 253kg (DCT)

Радиус на завой: 2,6m

Табло с регулируема яркост: 

Рали стил на дисплея (LCD) тип негатив (светли символи на тъмен фон за по-добра четивност) , отчитайки: Режими, Скоростомер, Изминато разстояние, Гориво, Предавка, ABS, HSTC, Пробег, и Часовник

Електрическа система: 

Фар: Двоен LED (1 дълъг/1 къс)

Стоп-светлини: LED

Мигачи: LED

Версия с 6МТ
от 29479.00 лв.
Цена с ДДС
Версия с 6-степенна DCT
от 32299.00 лв.
Цена с ДДС
гаранция: 
2 години

АКСЕСОАРИ

Брошура